TjooopTjooop

Hallå :)
Kom hem för en liten stund sen :)
Fastnade framför tvspel med tobbe,johan,karl,viktor och david:)
Va ett tag sen jag hälsa på di goe så de va kul.
Dock söög ja hårt på tvspel, och hann tyvärr inte hälsa på smöla nathalie :/
Men får bli nästa gång :) ♥

Min Pappi ringde även förut :)
Rätt rolig de första han frågar, har du en sån där telefon som dina bröder som man bara kan ringa till som de inte går att ringa ut på :p
Är visst lite dålig på att höra av mig .. Men säger att de går i släkten (Y)

Har nu packat allt iallafall.. och de märks att de är min syster som ska hämta mig ... Drygast i stan!!!!

Fann även precis en bil jag vill ha!
Har vart utan lite förlääänge nu känner jag
De är iallafall en liten söt polo :)
Så får hoppas på att den finns kvar och att jag få tid att kolla på den.
Saknar att kunna ta mig vart ja vill när jag vill!

Har även funderat lite över att skaffa mig ett gymkort på nautilus "actic"
Någon som har något att säga om de gymmet ?:)


Blev ett rätt blandat inlägg ;) Meeen vad gör de! :)
Nej nu blir de att ringa tösa miii!
Så goo! Hon bara de känns bättre när du är hemma så jag vet vart jag har dig och vet vad du gör haha
Puss på dig ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback