Lördag

Ligger och snoser än, kunde aldrig somna om så fastna framför idol :)
Hon "Amanda tror jag hon hette" va linge törlig må jag säga!

Tösa och jag hann icke med någon förfest igår utan hon kom till mig vi drack snygga till oss och sedan tog vi taxin till nöjes :)
Vi höll på och stryka med när vi såg kön... Hejååhååå!
Menmen vi löste de bra ändå och slapp köa så mycket ;)

De va askul därinne, roligt och se va folk va utklädda till.
Diggade B1 och B2 / Mario och luigi :)

Någon stal även min revolver haha inte okej!
Men jag vet nog till 90% vem de va, så slag i panna på dig när jag ser dej!! :)





Snart ska mammsen åka också :( Snyft!
Så vart är min lördagsvän är frågan?!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback