Illamående!

Visst att en har varit varm och snorig till å från ..

Men nu blir jag svimfärdig lite då och då,  och förlorar typ halve synen på vänster ögat :s
De kom i förrgår 1 gång och igår 2 gånger och nu för ca 10 min sen asläskigt .... Ser bara suddigt men höller ja för vänster kan jag läsa klart gör ja tvärt om lyckas ja inte ens tyda en bostav :s  :/
Får hoppas på att båda de släppar snart för trevligt är de inte!
Tips på va de kan va?!


Ligger nu som en gooossääl framför tven och spelar på mobilen, förstår inte varför jag icke ger upp haha har suttit med ett och samma spel aslänge med säkert samma bana i en månad snart ...
Lyckas verkligen inte klara den :/ Blir sinnig!!!

Vad gör man idag tro?!
Blev erbjuden bio men vet inte hehe
Vad ska ni göra ?:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback