fina fisken!

Fick fin besök för en stund sen av bäste mammsen :) ♥
Så hon stannar tills imorgon :) Kooskoos.

Vi har även gjort de fint i min garderob och byrå så nu ligger klädera gööör fint!
Dock undrar jag hur länge de kommer va så fagert...
Fann även 3cider i min jeanslåda Hm... Har ingen aning hur dom har hamnat där ...
Så får nog ta och fråga tösa om hon vet haha
Säkert något vi gömt på fyllan och tänkt att di ska ska vi ha nästa helg ;)

Men nu blir de att umgås med mammi och sedan iväg för att ta oss en fika skulle jag tro.

Sedan kommer tösa och några till kanske ;)
För att partaja tills de blir att besöka nöjes.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback