You bet it all when your heart is on the line

Inga bra morgon alls!

Drömde en obehaglig dröm.. Något jag vill ska hända, men som inte kommer att hända.
Men som blev helt upp å ner i drömmen.. Ajja
Vaknade till kunde inte somna om så kollade klockan och den stod på elva, så jag tänkte aja jag kan väl gå upp då..
Slår på datorn och ser att klockan på datorn bara är nio...
Hade ju bytt till min gamla tele igår eftersom jag glömde laddaren hos mamma.
Så va upp nio men tur är väl de eftersom Tony stod på dörren vid tio med min laddare :)

Efter de vart de ett par riktigt hemska telefonsamtal!
Är så trött på folk som lägger sig i och tror dom vet vad som är bäst för en..
Och försöker övertala ens närstående att så äre å blabla..
Men jag fick ur mig de jag ville ha sagt!
Lägg inte näsan i blöt i någon annans liv när ditt eget liv håller på att rasa samman..!

Snart kommer Tösa, hon har lunch tolv så hon skulle komma hit och kose lite :)
och hon får gärna komma typ nu! Har rökt en cigg sen 10 igår, stlt över mig själv må jag säga..
Men att sluta står icke på listan än, de känner jag de...

Har även jobbintervju vid två, men inte hundra på vart jag ska riktigt :p Kanske inte allt för bra.
Men de löser sig att :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback