Set fire to the rain

Om en kanske skulle trotsa allt som en har med att göra.
Bara släppa allt, och sedan stå med händerna tomma och sedan börja därifrån!
Jag är så trött på att andra människor och mina egna känslor styr mig...
Kunde jag så skulle jag, tänker jag hela tiden..
Men om jag ändå kunde förvandla de till, Jag ska, Jag ska istället!
Tror fasiken livet skulle bli så förbannat mycket bättre!
Ge upp allt som är dagens bekymmer!!

De mesta handlar bara om att jag måste vinna över min egen rädsla!
intala mig själv att de är inte farligt
Och ja mina känslor och tankar har taget över min styrka, kanske svårt för vissa att förstå hur jag menar..
Men de är som de står!
Jag känner mig klyven!

De tar min energi, de tar min normala vardag ifrån mig, de tar mina hopp!

Om man ändå kunde få vara i någon annans kropp nu....!




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback