MyyyyS

Tanke på att jag snart ska cykla till herrhagen, blev de att kosa in sig i min nya kofta.
Vill ju inte frysa ihjäl :)
Haft den dock i en månad snart men icke använt den förrens nu ;)




påtal om ingenting!
De nog dax att säga rip till vissa av mina naglar :(
Fastnar överallt! De gör så förbannat ont!
Klämde lillfingernagel på något vänster i brors bil förut!! Ajj nästan så en börja grina!
Bror tittar på och säger sluta ha massa plast på naglarna då haha
Tack för den! Dom äkta juh!
Men dom små växar som bara den, di blir alltid längst ;)
Så kapa en bit blir ;(

Snyft!



Ska även se om jag vågar mig till farmor idag och tända ljus!
Så fint nu när de är alla helgona :)
Någon snäll själ därute som vill följa med ?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback