Lördag :)

Va och kikade på lägenheten igår :)
Den va jättejätte liten, men gör söt :)
Och stor är jag ju inte hehe så då kommer att gå!
Men har så svårt för och bestämma mig när de gäller möbler baah!
Nu blir de icke något barbord, utan ett litet vanligt med två stolar
och min säng ...
Vill ju ha en bäddsoffa för att mina underbara vänner/familj ska kunna sussa hos mig
Men hittar ingen sån jag vill ha..
Så funderar på en liten två-sists och kanske ha en bäddmadrass under sängen kanske ?
Hmm inte lätt!
Sen är frågan om min fine shabbyskänk får plats eller om jag ska ta min svarta byrå?!
Svårt!

Men flyttar iallafall sista nov eller 1 dec :)
Ska bli rooooligt :)

Efter lägenhets tittandet vart de hem till Emma
Massa kos idol och goo mat :)

Sen hämtade B upp mig och körde hem mig :)
Så de blev en film och sen sussa för min del ♥

Vaknade idag 8 imorse... Hade inte stängt av tven igår.. Fann inte dosan blev sinnig!
Så fick hoppa upp och dra ur kontakten!
Sen låg ja å vre å vände, tills jag till slut sömna om.
Sen blev jag väckt av tösa för ca 15 min HAHAHA JA dör!
Va ärre för fel på oss ?;)
Lät som två kacklande höns haha :D

Neiii nu blir de att snoosa en tag till sen städ,mat och tagga inför karate (Y)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback