Freeedag!

men må säga att de känns som Söndag!

jobbintervjun igår gick kanon :)
Känns bra. Kankse ses i sunne? vem vet ;)

Kollade även på, Hur många lingon finns i världen igår...
Haha att jag inte sett den tidigare :p Fick mig ett gott skratt iallafall.
SkojävelSkojävel ;)

Morgon startade dock inge vidare bra....!
Hade ju min gamla tele i förrgår tanke på att jag glömde laddaren..
Men innan de haha hade bror den telen tanke på att han glömde sin laddare på kusten :P
Bra och ha en extra iallafall..
Men! Vaknade imorse utav att ett alarm...
Hittade inte telen, eftersom bror har haft den va alarmet ställt på 7....
Letar mig fram i mina lådor och finner den, lyckas inte stänga av den, då den redan va avstängd!
Men tog ut batteriet och sen satt de tillbaka och la mig!
Doh! Tror ni inte de börjar igen precis när jag hade somna!!!
Blev stöllig och plocka isär hela telen
Så i älva med den!

Så somna om och sov till elva kanske, Skönt!

Blev att broder Ronnie hämta upp mig för att luncha :)
och vi kikade förbi lägenheten jag ska titta på. MysigtMysigt!

Kollade även min mejl nyss, såg att jag hade fått min koreografi och låten till dansen :)
Roligt, så nu blir de att träna :)

Nu blir de väl att plocka lite och senare bege mig til herrhagen för att kolla på lägenheten
De är en Söt liten 1a på 25kvm MysPys.
Har sett bilder
Så den blir de nog att ta sålänge. Granne med nöjesfabriken, underbart ;)
Så måste köpa mig en liten soffa och barbord är de väl tänkt, och behålla min lilla säng hehe
för en dubbelsäng får jag icke plats med :(
Men en får tager vad en hager.

Ikväll blir de nyktert, känns konstigt haha men ska bli skönt att få vakna upp i toppform imorgon (Y)
Men va ska en göre da tro ?!
Vad ska ni göra idag ?:)

Min fb spökar enormt också... Hamna på en sida och såg en mening, jag verkligen inte ville se!
Gaaah!

Ska även Träffa Emma senare :) De är hon som ska visa mig sofies lägenhet :)
Har saknat dig ♥ mitt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback