De ene efter de andre....Jotack

Just nu känns bara allt Skit rent ut sagt!
Men ni vet väl hur de är?!
Mår man inge vidare för en sak så så kommer de bara fler bekymmer och lägger sig på hylla!

Min mage har börja reagera som förr, vet väl till viss del varför men tyvärr inget jag kan göra åt:(
De är som om någon sitter med en tändare i magen, bara bränner, och jag får inte behålla de jag äter och de är inge kvälvningar direkt heller som kommer utan de är som att magen sätter på en kran bara! så poff spyr en:(
Men som sagt kost och jag har då aldrig gått hand i hand
Ge läkarna ett nytt försök kanske .....


Detta med bostad gör mig heller inge vidare glad
Men en får tager vad man haver....


it cut me like a knife when you walked out of my life
Så sant Så sant
Men de är dax att väne blad nu!


Fick skratta lite iallafall :) Tömde min s.ericsson tele på bilder nyss :)
Många fine bilder från kusten med tösa!
Om jag saknar de! ojojoj
En av dom bästa dagarna med Tösa mi någonsin! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback